کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/30 | اعضاء: 316752 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر جدید از گوشی‌های سری لومیای نوکیا

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگرچه چند روز بیش‌تر تا مراسم رسمی نوکیا برای معرفی گوشی‌های جدیدش باقی نمانده؛ اما همچنان اخبار و یا دست‌کم شایعات فراوانی درباره این گوشی‌ها منتشر می‌شود و باز هم سؤالات بسیاری بدون     پاسخ باقی‌مانده است.

تنها چند روز دیگر تا مراسم رسمی نوکیا برای معرفی گوشی‌های ویندوز فون 8 این کمپانی باقی‌مانده و برخی از شما شاید با خود بگویید با این همه خبر و شایعه، نوکیا دیگر چه چیزی دارد که روز چهارشنبه آن را اعلام کند. جریان مداوم اخبار پیرامون این گوشی‌ها موجب شده تا ظاهر مدل‌های لومیا افشا شود و اخبار برخی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه‌ها نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

قبلاً گزارش شده بود که لومیا 920 پیشرفته‌ترین گوشی نوکیا، قرار است دوربینی با فناوری PureView و قابلیت شارژ وایرلس داشته باشد. عکس جدیدی که توسط کاربری موسوم به @evleaks در تویتر منتشر شده، نشان می‌دهد ظاهر شارژر وایرلس لومیا چگونه خواهد بود.

 

تصویر دوم نیز به وضوح دو گوشی جدید ویندوز فون 8 نوکیا را در کنار هم نشان می‌دهد.

 

جالب است که این تصاویر نشان می‌دهد ظاهراً هر دو گوشی لومیا 820 و 920 دارای قابلیت شارژ وایرلس خواهند بود؛ علی‌رغم آن که خبرگزاری The Verge اعلام کرده بود این ویژگی منحصر به لومیا 920 خواهد بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ هنوز هم بین تصاویر گرافیکی ساخته شده و عکس‌های واقعی که ظاهراً از خود گوشی‌ها منتشر شده، تفاوت‌هایی وجود دارد. مشخص نیست آیا همه چیز درباره گوشی‌های نوکیا افشا شده یا برخی از شایعات نادرست بوده‌اند.

نکته دیگر این که در تصاویر، هم لومیا 820 قرمز رنگ و هم لومیا 920 زردرنگ هر دو روی شارژ پدی به رنگ قرمز گذاشته شده‌اند؛ آیا این یعنی کاربران در انتخاب رنگ شارژ پد خود محدود خواهند بود؟ به علاوه، اگر خوب دقت کنید می‌بینید که در صفحه آغازین جدید ویندوز فون 8 در تصاویر گرافیکی، یک لوگوی قدیمی از SkyDrive دیده می‌شود؛ در تصاویر بالا لوگوی SkyDrive با لوگوی ساده‌تری عوض شده که طرح Windows Live را به کلی کنار گذاشته است.

باید دید آیا این تناقض، صحت تصاویر را زیر سؤال می‌برد یا صرفاً نتیجه کار غیر حرفه‌ای تیم بازاریابی نوکیا با فتوشاپ است. اگرچه سؤالات بسیاری بدون پاسخ مانده‌اند، اما لااقل نیازی نیست خیلی منتظر بمانیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10914 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/14 تعداد مشاهده: 2766
سافت گذر